Corona maatregelen

Beste wijnliefhebbers,

We hopen dat u en uw gezin in deze ongekende tijd veilig en gezond zijn. Nu ons dagelijkse leven aanzienlijk op z’n kop staat, willen we u helpen de toekomst met het volste vertrouwen tegemoet te zien, bij voorkeur met een glas wijn in de hand.

Kantoor en showroom

We blijven open en staan ​​klaar om u van dienst te zijn. We volgen de richtlijnen van het GGD en de RIVM op de voet over stappen die we allemaal kunnen nemen om de verspreiding van het virus tot een minimum te beperken. Waar nodig hebben wij en onze partners aanvullende beschermingsmaatregelen getroffen om een ​​veilige en ononderbroken service te garanderen.

Ons team van adviseurs en klantenservicemedewerkers werkt veilig vanuit kantoor of huis, en we zijn gewoon 6 dagen in de week bereikbaar via telefoon, mail en live chat. Wilt u vrijblijvend en zonder enige aankoopverplichting eens sparren over de beste oplossing voor uw wijnopslag in uw situatie, laat het ons dan gewoon weten. We staan voor u klaar.

Virtueel showroombezoek

Wilt u de showroom bezoeken maar niet fysiek aanwezig zijn, dan bieden wij u een virtueel showroombezoek aan. Met een verkoop adviseur zult u één op één alle mogelijkheden kunnen bespreken en bekijken via WhatsApp beeldbellen.

Wel of niet laten bezorgen?

We kunnen u verzekeren dat we er alles aan doen om onze betrouwbaarheid en continuïteit te waarborgen. Dit protocol omvat (maar is niet beperkt tot) het ontsmetten van handen, het dragen van rubberen handschoenen en het ontsmetten van bestelwagens.

Het welzijn van onze klanten en medewerkers is onze absolute nummer één prioriteit. Zelfs in deze veranderende tijden blijft u de juiste, nauwgezette klantenservice krijgen die u van EuroCave gewend bent. Kunnen wij iets voor u doen, neem dan contact met ons op via 0416 344400 of mail info@eurocave.nl of via onze live chat via de website www.eurocave.nl

Laten we in plaats van een handdruk een toost uitbrengen op voortdurende gezondheid en welzijn.

EuroCave Nederland bv
Youri van Gils
Office manager